Tilaukset ja toimitukset
Etuasiakaskaupan tilaukset voi tehdä verkkokaupassa osoitteessa Etuasiakaskauppa.fi. Maksutapoina ovat verkkopankkimaksu, luottokorttimaksu ja lasku.
Toimitamme kaikki tilatut tuotteet samassa paketissa aina kun se on mahdollista. Jos tuote joudutaan toimittamaan jälkitoimituksena, maksat postikulut vain ensimmäisen lähetyksen yhteydessä.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin viivästyksiin toimituksissa. Tuotteet toimitetaan mahdollisimman nopeasti, mutta emme voi taata, että tilaus olisi perillä tiettynä päivänä.
Pidätämme oikeuden perua tilauksen, mikäli tuotteen saatavuudessa tai tilauksen maksussa on esiintynyt ongelmaa.
Tuotteet myy Otavamedia Oy ja toimittaa Storia Oy (Y-tunnus: 0110031-0).
POSTITUS- JA KÄSITTELYKULUT
Tuotteet toimitetaan 2. luokan kirjeenä tai pakettina, toimituskulu 6,90 €. Kotiin toimituksen toimituskulu on 8,90 €. Mahdollisista poikkeavista toimituskuluista kerromme aina tuotteen yhteydessä. Toimitukset vain Suomeen.
PALAUTTAMINEN
Sinulla on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus kaikkiin tilaamiisi tuotteisiin alkaen tuotteen vastaanottamisesta. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen asiakaspalautuksena postitse, kunhan tuote on käyttämätön. Palauttaessasi tuotteita postitse pakkaa ne huolellisesti mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen ja merkitse postitustiedot seuraavasti:
Asiakaspalautus
Otavamedia Oy / Etuasiakaskauppa
tunnus 605534
Storia Oy / Hyvinkään logistiikkakeskus
Hakakalliontie 10
05460 Hyvinkää
Liitä palautukseen myös nimi- ja osoitetiedot. Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Rahat palautetaan samalla tavalla kuin alkuperäinen tilaus on maksettu. Pidätämme oikeuden veloittaa tilauksen palautuskulut 5,00 e / palautus. Paketin noutamatta jättäminen katsotaan palautukseksi.
VIRHEVASTUU
Mikäli olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Korvaamme virheellisen tuotteen uudella tai hyvitämme sen hinnan sopimuksen mukaan.
SOVELLETTAVA LAKI JA ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN
Näihin sääntöihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakkailla on lisäksi mahdollisuus nostaa kanne oman kotipaikkansa käräjäoikeudessa tai saattaa asia Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.
Kuluttajariitalautakunnan yhteystiedot:
Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3
PL 306
00531 HELSINKI
puh. 029 566 5200
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta